RENFE crea l'oficina central d'atenció per a la discapacitat
Des de primers de juny, RENFE compta amb una nova Oficina Central d'Atenció per a la Discapacitat, amb seu a l'Estació d'Atocha de Madrid, que s’encarrega de coordinar els serveis de recolzament als viatgers amb discapacitat de tota Espanya. Des que es va posar en funcionament, aquesta oficina ha prestat més de 3.000 accions de recolzament.
L'objectiu d'aquesta nova oficina és prestar atenció personalitzada al viatgers amb discapacitat, abans, durant i després de cada trajecte, per tal de poder solucionar qualsevol incidència o necessitat de recolzament de manera immediata. Per això, s’ha previst un contacte directe (via telèfon o personal del tren) entre l'usuari amb discapacitat i els responsables de la nova oficina.
Aquest servei, que està dirigit per un professional amb discapacitat, té cobertura nacional i compta amb personal especialitzat capaç d'atendre les demandes concretes dels usuaris amb necessitats especials. La voluntad de RENFE es estendre aquest servei d’atenció personalitzada a altres usuaris amb necessitats especials, com persones grans o dones embarassades.