Campanya conjunta ECOM-TMB, en motiu del 40 aniversari d’ECOM
ECOM i Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), que col·laboren estretament des de fa anys per millorar l’accessibilitat per a les persones amb mobilitat reduïda a la xarxa de transport públic, han dut a terme, en motiu del 40è aniversari d’ECOM, una campanya publicitària per donar a conèixer aquesta col•laboració.
La campanya, que ha durat quinze dies (del 23 de novembre al 6 de desembre), s’ha pogut veure a 20 OPIS i a 3 autobusos, que han circulat lluint la publicitat per les línies 19, 27 i 45.
Des d’ahir i fins el 25 de desembre, el Canal MouTV, que es pot veure als metros, està emetent també un spot publicitari sobre l’Scene Mob ECOM, el vídeo participatiu que ECOM va enregistrar el passat 2 d’octubre a La Cúpula de Las Arenas, amb l’objectiu de promoure la igualtat d’oportunitats de les persones amb discapacitat física.