Com federar-se
Si us interessa federar-vos, contacteu aquí.
Documentació necessària
Per tal de formalitzar la vostra adhesió, cal que ens lliureu la següent documentació:
- Fotocòpia dels estatuts de l’entitat.
- Fotocòpia de l’acta fundacional.
- Fotocòpia del NIF.
- Fotocòpia de la inscripció en el Registre d’Associacions de la Comunitat Autònoma o el que correspongui.
- Composició de la Junta Directiva.
- Certificat del/de la Secretari/ària on consti l’acord de Junta de federar-se.
- Memòria de l’entitat.
- Pla de treball de l’entitat
- Auditoria de l’entitat
- Carta de motivació explicant per què us voleu federar, què voleu aportar i què espereu obtenir.
- Altra documentació que es consideri interessant
Quota
Les entitats federades paguen una única quota anual, que és diferent en funció de les característiques de l’entitat:
- Entitats de base sense personal contractat o amb personal contractat fins a un màxim d’un treballador/a a mitja jornada: 60 euros.
- Entitats amb personal contractat a partir d’un treballador/a a mitja jornada fins a 5 treballadors/es: 120 euros.
- Entitats amb personal contractat a partir de 5 treballadors/es fins a 10: 200 euros.
- Entitats amb personal contractat a partir de 10 treballadors/es fins a 25: 600 euros.
- Més de 25 treballadors/es: 700 euros.
Aquesta quota permet a les entitats que es federen, a més de vincular-se a l’entitat de referència de la discapacitat física, beneficiar-se d’un seguit de serveis.