ECOM oferirà formacions a les entitats federades per fer front als reptes de la gestió en el context actual
L'entitat ECOM organitzarà píndoles formatives a les nostres entitats federades del 14 al 21 de desembre sobre l'organització i la gestió de les entitats, per ajudar-les en aquests moments en què hem de fer front a la situació actual generada amb la COVID-19.
El cicle comptarà amb diverses sessions virtuals en què es tractaran diferents àmbits com; la gestió de la tresoreria de les entitats i la importància d'assegurar la liquiditat de l'entitat, les cures i la comunicació interna —per tal de conèixer les necessitats organitzatives derivades de la situació actual i trobar l'encaix amb les situacions personals dels equips—, la comunicació externa, el marc normatiu i el teletreball, l'estratègia de l'organització, o les mesures preventives en matèria de riscos laborals davant la pandèmia.
Aquests són alguns dels àmbits que es tractaran en aquest cicle perquè són clau per la gestió de les nostres entitats federades i han patit canvis a causa de la COVID-19 i, per tant, s'han de repensar davant de l'impacte de la pandèmia.
Les formacions aniran a càrrec d'especialistes de diverses organitzacions com PIMEC, Tandem Social, FJM Advocats, SePrA, entre d'altres, i per poder assistir serà necessari formar part d'una entitat federada i realitzar una inscripció prèvia a través d'aquest formulari, ja que l'aforament és limitat.
Aquestes formacions seran possibles gràcies al suport del Departament d'Afers Socials, Famílies i Treball de la Generalitat de Catalunya i el Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social del Govern d'Espanya (convocatòria per a la realització d'activitats d'interès general, amb càrrec a l'assignació tributària de l'impost sobre la renda de les persones físiques).