‘Un estiu sense barreres’, al Parc d’Atraccions del Tibidabo

Un any mes el Parc d’Atraccions del Tibidabo organitza, el proper dimecres 4 de juny, ‘Un estiu sense barreres’, una jornada festiva oberta a tot tipus de públic però especialment a persones amb necessitats especials. Aquest dia l’entrada al parc d’atraccions és gratuïta per a persones amb discapacitat física o psíquica i per a un acompanyant.

Aquesta iniciativa, que enguany arriba a la tretzena edició, té l’objectiu de posar de manifest el compromís del Parc d’Atraccions del Tibidabo de continuar treballant per fer del seu parc un exemple d’espai de convivencia i accessibilitat.

El 4 de juny el Parc d’Atraccions del Tibidabo restarà obert de les 10 a les 17 h.

Es recomana que les persones amb discapacitat interessades en assistir a la festa ‘Un estiu sense barreres’ contactin amb Elisenda Busquets o Marta Grifell trucant al telèfon 93 211 79 42 per tal de reservar l’entrada i exposar les seves necessitats.

Notícies relacionades

Descobreix les notícies relacionades, els projectes i l'impacte de la nostra tasca en la comunitat.

Nova edició de la formació "Agents del canvi: Validadores d'accessibilitat"

El Congrés aprova la reforma de les lleis de dependència i discapacitat, amb nous drets i mesures per promoure l'autonomia personal

Setmana Europea de la Mobilitat: ECOM denunciem que el bus interurbà continua limitant el dret a la mobilitat de les persones amb discapacitat