Cadira ‘Easy life’, ideal per casa

fotografia de la notícia

Biopharma distribueix a España un nou model de cadira de rodes per facilitar a les persones amb discapacitat física la realització de les tasques més quotidianes i per afavorir la seva independencia. Es tracta de la cadira ‘Easy life’, que permet que la persona pugui, pràcticament sense ajuda, aixecar-se del llit, desplaçar-se, anar al servei i dutxar-se. El funcionament és a través d’un sistema de raïls desmontables sobre el quals es desplaça el seient amb un mínim esforç per poder accedir a la bandera o la dutxa.

La cadira ‘Easy life’ és molt lleugera i es pot portar còmodament en una bossa de viatge. Està feta de materials ressistents i que poden mullar-se i rentar-se. Pesa 15 kg i pot soportar-ne fins 120.

Aquest producte, per la seva naturalesa d’ajut tècnic (producte de recolzament) pot acollir-se a subvencions. Cal informar-se’n als Serveis Públics d’Atenció a les persones en situació de dependència o discapacitat.

Enllaços d'interès

Notícies relacionades

Descobreix les notícies relacionades, els projectes i l'impacte de la nostra tasca en la comunitat.

Nova edició de la formació "Agents del canvi: Validadores d'accessibilitat"

El Congrés aprova la reforma de les lleis de dependència i discapacitat, amb nous drets i mesures per promoure l'autonomia personal

Setmana Europea de la Mobilitat: ECOM denunciem que el bus interurbà continua limitant el dret a la mobilitat de les persones amb discapacitat